ÜNNEPI
NYITVATARTÁS
2019.10.23.
(szerda)
A fenti napon az oktatás szünetel és ügyfélszolgálatunk zárva tart.

Eleged van a munkakeresésből? Szeretnél egy olyan szakmát a kezedben tudni, amivel könnyedén elhelyezkedhetsz a mai rohanó világunkban? Ha igen, akkor van egy remek ajánlatunk számodra!
Jelentkezz Irodai titkár képzésünkre, amely olyan tudással ruház fel, hogy lényegében az ország bármely cégénél elhelyezkedhetsz. A titkári feladatok ellátásához ugyanis mindig szükség lesz egy olyan szakképzett munkatársra, aki Te is lehetsz a tanfolyam után.

Képzésünk során minőségi oktatói csapatunktól megtanulod, hogy hogyan kell egy ilyen, olykor bizalmas feladatokkal teli munkakört betölteni. Ezen kívül elsajátíthatod a különböző feladatok ellátásához nélkülözhetetlen ismereteket is, mint például a számítógépkezelést, vállalati ismereteket, illetve a protokolláris ismeretek világába is bevezetünk.
Ne habozz, jelentkezz a Centrum Oktatóközpont Irodai titkár képzésére!

Már havi
14.000 Ft / hó
Központi elérhetőségeink
1139 Budapest Frangepán utca 7.
Telefon: 06 (70) 946 7233,
Telefon: 06 (70) 947 8233,

Irodai titkár induló tanfolyamok

Tervezett kezdés: 2019.11.16.Hétvégi

Oktatási időpontok Kéthetente, szombat, vasárnap
09:00 - 16:00
Képzés időtartama 12 hónap
Képzési díj 209.000 Ft179.000 Ft
Előleg 25.000 Ft
Részletfizetés 14.000 Ft / hó
Vizsgadíj 69.000 Ft

Tervezett kezdés: 2019.11.19.Esti

Oktatási időpontok kedd, csütörtök
17:00 - 20:30
Képzés időtartama 12 hónap
Képzési díj 209.000 Ft179.000 Ft
Előleg 25.000 Ft
Részletfizetés 14.000 Ft / hó
Vizsgadíj 69.000 Ft

Kinek ajánljuk az Irodai titkár tanfolyamunkat?

Irodai titkár tanfolyamunkat neked ajánljuk, ha:

  • egy olyan szakmát keresel, amivel könnyedén elhelyezkedhetsz
  • teljeskörű ismereteket szeretnél a területen
  • felelősségteljes munkára vágysz
  • fontos számodra a stabilitás és a biztos megélhetés

Irodai titkár tanfolyam alapadatai

A tanfolyam alapadatai

  • Képzés pontos megnevezése: Irodai titkár tanfolyam
  • Képzés OKJ száma: 54 346 03
  • Szakképesítés típusa: Szakképesítés
  • Szakképesítés szintje: emeltszintű
  • Nyilvántartásba vételi szám: E-001881/2019/A010
  • Europass: igényelhető
  • Tanfolyam helyszíne: 1139 Budapest, Frangepán utca 7.

A tanfolyam megkezdésének feltételei

  • Iskolai előképzettség: érettségi végzettség
  • Egészségügyi alkalmassági
    követelmények: Szükséges

  • Pályaalkalmassági követelmények: Nem szükséges
  • Elmélet / gyakorlat arány: 40% / 60%
Részletfizetés

A képzés havi díja fizethető egy összegben vagy havi KAMATMENTES részletekben is.

Részletek

Kedvezményeink
  • Egyösszegű kedvezmény: 5%
  • Álláskereső kedvezmény: 5%
  • Diákkedvezmény: 5%
  • Kismama kedvezmény: 5%

Részletek

Miért gyere hozzánk

Elmesélem, hogy miért jó nálunk tanulni

  • ÁLLAMILAG ELISMERT OKJ BIZONYÍTVÁNY

    mely Europass bizonyítványkiegészítővel az egész Európai Unión belül elismert végzettséget ad

  • KORSZERŰEN FELSZERELT TANTERMEK

    hogy a legjobb eszközökkel, a legjobb környezetben tanulhass

  • RÉSZLETFIZETÉSI LEHETŐSÉG

    havonta és kamatmentesen, rejtett költségek nélkül

  • TÜRELMES, SZAKKÉPZETT OKTATÓK

    hogy a legjobbaktól sajátíthasd el a szakmát

  • DÍJMENTESEN IGÉNYBE VEHETŐ GYAKORLATI HELYSZÍNEK

    hogy új szakmád megszerzése a lehető legkevesebb teherrel járjon

Irodai titkár munkaterülete

Az Irodai titkár számítógép-kezelési és szövegszerkesztési, gépírási, titkári, gazdasági, jogi, vállalkozási, kommunikációs és protokollismeretek, valamint idegennyelvtudás birtokában hivatalokban, intézményekben, hazai és külföldi érdekeltségű szervezeteknél (gazdálkodó egységeknél) ügyintézői és titkári feladatokat lát el. Szakmai tevékenységével közvetlenül támogatja a munkahelyi vezetés/vezető döntéshozó, irányító munkáját.

Mire leszel képes az Irodai titkár tanfolyam elvégzése után?

  • számítógépes adatbeviteli feladatokat végezni gyorsan és hatékonyan (a tízujjas vakírás technikájával);
  • külső és belső kapcsolatteremtő, kapcsolattartást szolgáló iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készíteni, szerkeszteni, sokszorosítani;
  • gazdálkodási, vállalkozási alapfeladatokhoz kapcsolódóan levelezést folytatni;
  • táblázat- és adatbázis-kezelési feladatokat végezni, kimutatásokat készíteni;
  • iratkezelési feladatokat végezni (hagyományosan és elektronikus dokumentumkezelő rendszerben);
  • számítógépes ügyviteli programcsomagokat alkalmazni;
  • vezetni és kezelni a szervezet munkaerő-gazdálkodásával kapcsolatos nyilvántartásokat, iratokat;
  • ellátni a feladatkörébe tartozó irodai készletgazdálkodási, reprezentációs feladatokat;
  • ellátni a házipénztár kezeléséhez kapcsolódó feladatokat;
  • ügyviteli munkafolyamatokat szervezni és irányítani;
  • irodatechnikai, információs és kommunikációs eszközöket, berendezéseket kezelni, használni;
  • feladatkörében önállóan PR tevékenységet végezni;
  • megfelelő rangsorolással kapcsolatot tartani munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel magyar és egy idegen nyelven;
  • ügyintézői feladatokat ellátni magyar és egy idegen nyelven;
  • projektfeladatokban részt venni;
  • nyilvántartásokat vezetni;
  • leíró feladatokat végezni magyar és egy idegen nyelven;
  • jegyzőkönyvet vezetni, jelentéseket, statisztikákat készíteni;
  • gyorsírással rövid jegyzeteket készíteni;
  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervezni magyar és egy idegen nyelven.

Betölthető munkakörök

  • Iskolatitkár
  • Óvodatitkár
  • Szerkesztőségi titkár
  • Színházi titkár
  • Adminisztrációs ügyintéző
  • Bírósági adminisztrátor
  • Szállodai adminisztrátor
  • Tanszéki adminisztrátor
  • Ügyészségi adminisztrátor
  • Gépíróasszisztens
  • Számítógépes szövegszerkesztő
  • Munkaügyi ügyintéző
  • Személyzeti adminisztrátor
  • Emberierőforrás-ügyintéző
  • Humánerőforrás-ügyintéző
  • Humánpolitikai ügyintéző
  • Iktatásirányító
  • Irodai ügyvitel-irányító
  • Irodakoordinátor
  • Titkárságvezető
  • Irodavezető
  • Személyi titkár
  • Projektmenedzser-asszisztens

Irodai titkár képzés moduljai

10066-16 Gazdálkodási alapfeladatok
12082-16 Gépírás és irodai alkalmazások
12083-16 Gyorsírás
12084-16 Üzleti kommunikáció és protokoll
10072-16 Rendezvény- és programszervezés
12085-16 Titkári ügyintézés gyakorlata
11554-16 Irodai szakmai idegen nyelv
11498-12 Foglalkoztatás I. (érettségire épülő képzések esetén)
11499-12 Foglalkoztatás II.

A vizsgára bocsátás feltételei

Valamennyi előírt modulzáró vizsga eredményes letétele.
Egy szakmai követelménymodulhoz kapcsolódó modulzáró vizsga akkor eredményes, ha a modulhoz előírt feladat végrehajtása legalább 51%-osra értékelhető.

Vizsgakövetelmények

A komplex szakmai vizsga vizsgatevékenységei és vizsgafeladatai:

Gyakorlati vizsgatevékenység
A vizsgafeladat megnevezése: Külső vagy belső szakmai rendezvény alapdokumentumának elkészítése
A vizsgafeladat ismertetése: A vizsgázó tartalmi és formai utasítások alapján egy külső vagy belső szakmai rendezvény alapdokumentációját (forgatókönyv vagy szakmai programterv) készíti el kapott utasítások alapján. A rendezvény lebonyolításához információt keres az interneten; megadott adatok birtokában költségkalkulációt készít; a program ismeretében tájékoztató körlevelet, meghívót vagy hirdetést fogalmaz, amelynek egy része gyorsírásos diktátum alapján készül. A dokumentumokat a figyelemfelkeltés vizuális hatáselemeit felhasználva megszerkeszti, továbbá – a vizuális céges arculati elemeket alkalmazva –négy-öt diából álló prezentációt készít a rendezvényről.
A vizsgafeladat időtartama: 210 perc
A vizsgafeladat értékelési súlyaránya: 30%

Központi írásbeli vizsgatevékenység
A) A vizsgafeladat megnevezése: Hivatalos, üzleti levél, dokumentum készítése
A vizsgafeladat ismertetése: A vizsgázó egy kb. 1500-2000 leütés terjedelmű, folyamatosan írott vagy részben felülírt, javított, korrektúrázott, nyomtatott formátumú szöveget gépel a tízujjas vakírás technikájával, 170 leütés/perc sebességgel. A gépelt szöveg és/vagy további forrásanyag felhasználásával hivatalos, üzleti levelet vagy jegyzőkönyvet vagy/és egyéb dokumentumot szerkeszt a hivatalos, üzleti élet leveleinek, a jegyzőkönyvek vagy egyéb dokumentumok készítésének szokásai szerint és a megadott utasítások alapján. A hivatalos, üzleti levél vagy egyéb dokumentum szövegének egy részét (pl. bevezetés vagy befejezés stb.) a vizsgázó önállóan fogalmazza meg, vagy jegyzőkönyvi kivonatot készít a tárgyhoz kapcsolódó adatok alapján. A dokumentum tartalmával összefüggésben – forrásfájlban előkészített – táblázatot, kimutatást, diagramot vagy adatbázist készít, szerkeszt utasítások alapján, amelyet fel kell használnia a dokumentumhoz.
A vizsgafeladat időtartama: 150 perc
A vizsgafeladat értékelési súlyaránya: 20%

B) A vizsgafeladat megnevezése: Titkári kommunikációs és ügyintézői feladatok
A vizsgafeladat ismertetése: A feladatlapon feleletválasztós, kifejtős, összehasonlítást, párosítást, igaz-hamis állítást megjelölő kérdésekre kell válaszolni az üzleti kommunikációs, protokoll, rendezvény- és programszervezés, valamint az ügyintézői tevékenységekkel kapcsolatosan.
A vizsgafeladat időtartama: 60 perc
A vizsgafeladat értékelési súlyaránya: 20%

Szóbeli vizsgatevékenység
A vizsgafeladat megnevezése: Titkári szakmai ismeretek
A vizsgafeladat ismertetése: A szóbeli vizsgatevékenység központilag összeállított vizsgakérdései a szakképesítés Szakmai és vizsgakövetelményének 4. Szakmai követelmények fejezetében szereplő szakmai követelménymodulok közül:
A) tétel: a 10066-16 Gazdálkodási alapfeladatok, a 12084-16 Üzleti kommunikáció és protokoll, 12085-16 Titkári ügyintézés gyakorlata,
B) tétel: a 11554-16 Irodai szakmai idegen nyelv megnevezésű modulok témaköreit tartalmazza.
A vizsgafeladat időtartama: 45 perc (felkészülési idő 30 perc, válaszadási idő 15 perc)
A vizsgafeladat értékelési súlyaránya: 30%

Neked ajánljuk még

Segédkönyvtáros tanfolyam

  A segédkönyvtáros szakképesítéssel rendelkező könyvtári szakembert szakmai elméleti és gyakorlati ismeretei a nyilvános és a nem nyilvános könyvt...

Segédlevéltáros és ügykezelő tanfolyam

A segédlevéltáros és ügykezelő a levéltárak és a közfeladatot ellátó szervek önálló feladatmegoldással megbízott felsőfokú végzettségű levélt...

A tanfolyamokat indítani a fentebb kiírt tervezett időpontokban megfelelő létszám esetén tudjuk, ennek hiányában a tervezett kezdési időpontot későbbi kezdésre módosítjuk.

Gyakori kérdések a tanfolyammal kapcsolatban

  • Hogyan és hol lehet tanfolyamra jelentkezni?

    A kiválasztott képzésen belül, a megfelelő időpont mellett található „Jelentkezem” gombra kattintva, a kitöltött online jelentkezési lap elküldésével.

  • Mikor és hol kell a képzési díj előleget befizetni?

    Ügyfélszolgálatunkon személyesen készpénzben vagy bankkártyával, illetve utalással a képzés megkezdése előtt. Ezzel véglegesíted beiratkozásodat a választott csoportba.

  • Van lehetőség állami támogatás igénybevételére?

    Képző intézményünk kizárólag iskolarendszeren kívüli, önköltséges felnőttképzéssel foglalkozik, így állami támogatás nem vehető igénybe. Kedvezményeink

  • Szükséges előzetes tudás a képzés megkezdéséhez?

    Amennyiben a választott képzésed ezt nem írja elő, nem szükséges előzetes tudás a tanfolyam megkezdéséhez.

  • Hol van az oktatás helyszíne?

    Képzéseink elméleti oktatásának helyszíne Oktatóközpontunk, a gyakorlati oktatás tanfolyamtól függően, professzionálisan felszerelt gyakorlati helyszíneinken zajlik.

  • Mi szükséges a beiratkozáshoz?

    Személyes iratok, iskolai előképzettség eredeti bizonyítványa, képzési díj előleg és amennyiben szükséges a szakmai előképzettség bizonyítványa.

  • Van bármilyen további teendő a tanfolyam kezdetéig?

    Amennyiben a képzés szakmai és vizsgakövetelménye előírja, szükséges lehet egészségügyi alkalmassági vizsgálat, illetve pályaalkalmassági vizsgálat.

  • Diákigazolványt biztosít-e az intézmény?

    Diákigazolvány biztosítására iskolarendszeren kívüli képzések esetén nincs lehetőség. Kedvezményeink

  • Mennyi a megengedett hiányzás mértéke?

    A megengedett hiányzás mértéke a teljes képzési idő 20%-a, amennyiben ezt a mértéket túllépi a résztvevő, úgy sikeres különbözeti vizsga esetén természetesen folytathatja a tanfolyamot.

  • Mikor és hol kell befizetni a vizsgadíjat?

    A vizsgadíjat a tanfolyam végén, a vizsgajelentkezéskor kiadásra kerülő tájékoztatóban megadott határidőig, egy összegben kell eljuttatni hozzánk.

  • Mikor és hol kell befizetni a képzési díjat?

    Ügyfélszolgálatunkon személyesen készpénzben vagy bankkártyával, illetve utalással egy összegben a képzés elején, vagy megadott ütemezésű kamatmentes részletekben a képzés ideje alatt.

  • Meddig lehet tanfolyamra jelentkezni?

    A jelentkezés minden képzésünkre folyamatos a tanfolyam kezdetéig, a szabad helyek függvényében.

  • Vannak szünetek az oktatás ideje alatt?

    A hivatalos munkaszüneti napokon kívül szünetelnek a képzések augusztus hónapban, valamint a karácsony és szilveszter közötti időszakban is.

  • Hiányzás esetén hogyan pótolható az órai anyag?

    Létszámtól és az adott időszakban futó csoportoktól függően, az Oktatásszervezővel való előzetes egyeztetést követően másik csoportnál pótolható az anyag.

Itt vagyunk

Az Árpád-híd közelében vagyunk. Itt áll meg a 3-as metró, az 1-es villamos, illetve az alábbi buszok is: 26-os, 32-es, 34-es, 106-os. Az utcán parkolásra is van lehetőség, melynek a díja 175 Ft/óra.

Elérhetőségeink

  • Címünk
    1139 Budapest,
    Frangepán utca 7.
  • Ügyfélfogadás, beiratkozás
    H-Cs: 09:00 - 18:00
  • Telefonszámunk
    06 (70) 946 7233
    06 (70) 947 8233
  • E-mail címünk

Útvonal megtervezése

Útvonal

Add meg az indulási helyed és az utazási módot, majd nyomd meg az "Útvonal tervezés" gombot, hogy megtervezzük Neked az idejutást.