Kérdésem lenne a képzésről

Név*
Telefonszám
06 - /
E-mail cím*
Tanfolyam típusa*
Megjegyzés
Biztonsági kód*
GDPR-nak eleget téve az Adatkezelési tájékoztatót elfogadom és hozzájárulok, hogy e-mail címemet a velem való kommunikációra felhasználják.*

Mire leszel képes?

A tanfolyamnak köszönhetően megismered:

  • számítógépes adatbeviteli feladatokat végezni gyorsan és hatékonyan (a tízujjas vakírás technikájával);
  • külső és belső kapcsolatteremtő, kapcsolattartást szolgáló iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készíteni, szerkeszteni, sokszorosítani;
  • gazdálkodási, vállalkozási alapfeladatokhoz kapcsolódóan levelezést folytatni;
  • táblázat- és adatbázis-kezelési feladatokat végezni, kimutatásokat készíteni;
  • iratkezelési feladatokat végezni (hagyományosan és elektronikus dokumentumkezelő rendszerben);
  • számítógépes ügyviteli programcsomagokat alkalmazni;
  • vezetni és kezelni a szervezet munkaerő-gazdálkodásával kapcsolatos nyilvántartásokat, iratokat;
  • ellátni a feladatkörébe tartozó irodai készletgazdálkodási, reprezentációs feladatokat;
  • ellátni a házipénztár kezeléséhez kapcsolódó feladatokat;
  • ügyviteli munkafolyamatokat szervezni és irányítani;
  • irodatechnikai, információs és kommunikációs eszközöket, berendezéseket kezelni, használni;
  • feladatkörében önállóan PR tevékenységet végezni;
  • megfelelő rangsorolással kapcsolatot tartani munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel magyar és egy idegen nyelven;
  • ügyintézői feladatokat ellátni magyar és egy idegen nyelven;
  • projektfeladatokban részt venni;
  • nyilvántartásokat vezetni;
  • leíró feladatokat végezni magyar és egy idegen nyelven;
  • jegyzőkönyvet vezetni, jelentéseket, statisztikákat készíteni;
  • gyorsírással rövid jegyzeteket készíteni;
  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervezni magyar és egy idegen nyelven.

Kinek ajánljuk?

Irodai titkár tanfolyamunkat neked ajánljuk, ha:

  • egy olyan szakmát keresel, amivel könnyedén elhelyezkedhetsz
  • teljeskörű ismereteket szeretnél a területen
  • felelősségteljes munkára vágysz
  • fontos számodra a stabilitás és a biztos megélhetés

Miért gyere hozzánk

Elmesélem, hogy miért jó nálunk tanulni

  • ÁLLAMILAG ELISMERT OKJ BIZONYÍTVÁNY

    mely Europass bizonyítványkiegészítővel az egész Európai Unión belül elismert végzettséget ad

  • KORSZERŰEN FELSZERELT TANTERMEK

    hogy a legjobb eszközökkel, a legjobb környezetben tanulhass

  • RÉSZLETFIZETÉSI LEHETŐSÉG

    havonta és kamatmentesen, rejtett költségek nélkül

  • TÜRELMES, SZAKKÉPZETT OKTATÓK

    hogy a legjobbaktól sajátíthasd el a szakmát

  • DÍJMENTESEN IGÉNYBE VEHETŐ GYAKORLATI HELYSZÍNEK

    hogy új szakmád megszerzése a lehető legkevesebb teherrel járjon

Gyakori kérdések a tanfolyammal kapcsolatban

  • Hogyan és hol lehet tanfolyamra jelentkezni?

    A kiválasztott képzésen belül, a megfelelő időpont mellett található „Jelentkezem” gombra kattintva, a kitöltött online jelentkezési lap elküldésével.

  • Mikor és hol kell a képzési díj előleget befizetni?

    Ügyfélszolgálatunkon személyesen készpénzben vagy bankkártyával, illetve utalással a képzés megkezdése előtt. Ezzel véglegesíted beiratkozásodat a választott csoportba.

  • Van lehetőség állami támogatás igénybevételére?

    Képző intézményünk kizárólag iskolarendszeren kívüli, önköltséges felnőttképzéssel foglalkozik, így állami támogatás nem vehető igénybe. Kedvezményeink

  • Szükséges előzetes tudás a képzés megkezdéséhez?

    Amennyiben a választott képzésed ezt nem írja elő, nem szükséges előzetes tudás a tanfolyam megkezdéséhez.

  • Hol van az oktatás helyszíne?

    Képzéseink elméleti oktatásának helyszíne Oktatóközpontunk, a gyakorlati oktatás tanfolyamtól függően, professzionálisan felszerelt gyakorlati helyszíneinken zajlik.

  • Mi szükséges a beiratkozáshoz?

    Személyes iratok, iskolai előképzettség eredeti bizonyítványa, képzési díj előleg és amennyiben szükséges a szakmai előképzettség bizonyítványa.

  • Van bármilyen további teendő a tanfolyam kezdetéig?

    Amennyiben a képzés szakmai és vizsgakövetelménye előírja, szükséges lehet egészségügyi alkalmassági vizsgálat, illetve pályaalkalmassági vizsgálat.

  • Diákigazolványt biztosít-e az intézmény?

    Diákigazolvány biztosítására iskolarendszeren kívüli képzések esetén nincs lehetőség. Kedvezményeink

  • Mennyi a megengedett hiányzás mértéke?

    A megengedett hiányzás mértéke a teljes képzési idő 20%-a, amennyiben ezt a mértéket túllépi a résztvevő, úgy sikeres különbözeti vizsga esetén természetesen folytathatja a tanfolyamot.

  • Mikor és hol kell befizetni a vizsgadíjat?

    A vizsgadíjat a tanfolyam végén, a vizsgajelentkezéskor kiadásra kerülő tájékoztatóban megadott határidőig, egy összegben kell eljuttatni hozzánk.

  • Mikor és hol kell befizetni a képzési díjat?

    Ügyfélszolgálatunkon személyesen készpénzben vagy bankkártyával, illetve utalással egy összegben a képzés elején, vagy megadott ütemezésű kamatmentes részletekben a képzés ideje alatt.

  • Meddig lehet tanfolyamra jelentkezni?

    A jelentkezés minden képzésünkre folyamatos a tanfolyam kezdetéig, a szabad helyek függvényében.

  • Vannak szünetek az oktatás ideje alatt?

    A hivatalos munkaszüneti napokon kívül szünetelnek a képzések augusztus hónapban, valamint a karácsony és szilveszter közötti időszakban is.

  • Hiányzás esetén hogyan pótolható az órai anyag?

    Létszámtól és az adott időszakban futó csoportoktól függően, az Oktatásszervezővel való előzetes egyeztetést követően másik csoportnál pótolható az anyag.

Itt vagyunk

Az Árpád-híd közelében vagyunk. Itt áll meg a 3-as metró, az 1-es villamos, illetve az alábbi buszok is: 26-os, 32-es, 34-es, 106-os. Az utcán parkolásra is van lehetőség, melynek a díja 265 Ft/óra.

Tanfolyam helyszíne

  • Címünk
    1139 Budapest,
    Frangepán utca 7.

Ügyfélfogadás

  • Ügyfélfogadás, beiratkozás
    Hétfő, szerda: 15:00 - 20:00
    Péntek: 14:00 - 20:00
    Páros szombat: 10:00 - 15:00

Elérhetőségeink

  • Telefonszámunk
    06 (70) 946 7233
    06 (70) 947 8233
  • E-mail címünk